Tuesday, May 26, 2009

Bosan…Bosan…Bosan…

salam everbody…everybusy body..dan sape2 je yang ade body….

Aduh weih….ari ni aku telah mengalami rase bosan tahap ninja turtle nih…standet aa ari jumaat tp ari ni rase lain mcm laa..rase cam nak g terjun laut jerk…kenape tahap ninja..mane g gaban? da kojol ke..? ade plak yang tanye cam tu..tergelak aku dibuatnyer…

14 jun 2008

Waaaaa…tarikh tu telah mengenapkan aku pada usia 29 tahun…tuenya aku.banyak gile benda yang dah aku hadap..baik yang buruk, sedih dan gembira..

Tapi atleast aku bersyukur Allah masih panjangkan umur aku..aku masih ade family..kawan2..buat pn rohana (my mum) selamat hari lahir yang ke 51 juge..same tarikh lahir ngan aku gak..hehehe




bile nak kawin..? ade gak yang tanyer..nak kawen..tp dgn saper..dengan sapa sajaa…sedap lagu nih..hahaha

p/s: thanks kat yg sudi kasi aku kek tu..(farid)


WARKAH BUAT SI DIA…

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu

kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu

seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu

melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

~ by pssst-akuler on June 19, 2008.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..