Wednesday, May 27, 2009

22 JANUARY 2009 - Jumaat ini…

Ari2 rase diri da kembang…bisa stress nih!! ari2 mkn bende berlemak..tp ape yg membuatkan aku stress skrg nih..nape gaji tak masuk2 lagi nih..adoiiiiiiii

“wak mlm kang nak g x ngok wayang?” …nak2, jwb dlm hati..tp aku tak gaji lagi..alaaaa…

”ha ye la..kang org beli dulu ye..” hikhik…

beli2 jgn tak beli..lame tak buat wayang perdane nih..astafirulla alzim..

“MAUT” agak2 korang cite ni bes tak? tp mcm nak tgk je citer nih…kdg2 citer melayu ni banyak lak sengalnyer..

off topic: benti jap, sebab aku da lupe nak tulis ape..intai metro online jap.. “Lebih mengejutkan apabila ibu mangsa yang memeriksa kemaluan mangsa sejurus anaknya itu mengadu sakit hampir pengsan apabila melihat kesan kecederaan yang dialami. ”

sakitnye ati..kalau aku jadi bapak budak nih..mampus jiran tu aku potong2 anu die..mmg takde da rasenye yg tinggal..ni laa kalau bertuan kan nafsu..budak tu baru umo 10 tahunn..siannye laa..

just nak selit: mlm tadi..jln2 g subang..mane g gazebo..dah takde rupenyer..bile aku lalu sini aku teringat kat sorang mamat nih..aku tak tau camne aku leh lupe name die..sebab aku panggil die ‘antu’ je..hehehhe dulu selalu jln2 kat sini ngan die..nak kawen da..alhamdullilah..14/3/2009 katenye..

p/s: bos aku da seminggu takde..seronok tak terperi..pade kaum2 sepet mate..hepi chinese new year..gong xi fa cai..wo ai ni..


~ by pssst-akuler on January 22, 2009.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..