Thursday, May 28, 2009

Selangor Ku…heheeeee

selangor menang!!!!…suke2…even mase tgk game tu. da rase menyampah tgk selangor main..macam tak reti main bola jerk..ish, seteressssssss..




“amri yahya” ni la mamat yang asik kene kutuk je ngan budak2 nih..alih2 die gak jadi hero..hahahahah actually, aku layan bola kat umah jerk mlm tu..meriah cam kat stadium gak..adik ade, alin n firul, alang n cipong…mak n ayah aku..

seblum layan bola, mak blanje mkn sate..aku mkn 2 cucuk jerk..tak bape gemar sate ler kunun2 nyer…



GoLLL !!!! alamakkk, kelantan da leading…sungguh kecewa aku time nih..rase nak baling2 je tv tu..” weih, tukaa laa siaran, tgk AF lak..” baru nak nyumpah2. amri menganas laa pulak…sumbat 1 gol..yuhuuuuuuuuuuuuuuu..bergegar umah den..nasib tak umah tinggi..heeee

cit..bawak ke panalti plak..tgk indra tak masuk…aku da sorak sakan2 da…dgn yakin dan tawaduknyer…aku yakin SELANGOR menang…heeee chekwe da msg aku ” ko amik je laa piala tu pija..” heeeeeee..tak per chekwe….thn dpan cube lagi..

pendapat aku: game mlm tu , kelantan main lagi ok dr selangor even ganeh sket..,4 kad kuning kot kalau tak silap…heee..tu laa bola..bulat dan tegas..aything can heppen ( ayat dr org tak dpt nak tgk bola mlm tu atas urusan keje…sian die..)

~ by pssst-akuler on April 26, 2009.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..