Thursday, May 28, 2009

MELAKA


11 MAY 2009

Lame tak mengarang…lame tak lame laa..da seminggu..aku pun da lupe ape aktiviti2 yg aku dabuat..

Last week…

1 Mei 2009 ( hari buruh kan…)

Pas je setel solat jumaat..aku pun setel solat zohor..kemas2..aku ngan kawan aku g antar kete kat sk..ayah nak pinjam..kete aku kan auto..senang sket die nak bawak..dr sane, aku merendek lak g melake..adus, sudah pukul 4 lebih..sempat ke nak tgk matahari terbenam nih..? gamble jer laa…








5 Mei 2009


Aku ponteng keje…jahatnyerrrrr….!!! bos lak takde minggu nih…heeeee…sebabnyer aku ponteng..biar aku saje yg tau…heeeeee

Yang pasti minggu2 sudah ade laa hari2 yg membosankan dan menyakitkan hati..hampeh nyer org..!! manusie mcm ni pun ade..tak selamat laa idup ko dunia dan akhirat..aku rase ramai je menyumpah ko..mau satu taman..!! lantak aa ko..hidup mkn disumpah dek org…

Kerja aku…huh..bertimbun2..da naik muak tgk imej2 fotoudare nih..aku da laa tak suke ngadap imej2 nih..autometik teringat lecturer aku mase kat UiTM dulu..sape tah name die..profeser sayed kot..sebab die aku tak pas fotogrammetry tau…!!!! it makes my certificated dirty u know..do i look stupid writing in english..??? hahahaha…

YM…waaaa…rindu nak chit chat ngan korang..takde mase laa wei..kadang2 tu network kat opis ni sengal…lame tak chat ngan ko kan zai..lame tak bukak isu semase..chekwe..chat je ngan die tadi da dpt citer baru..heppy to hear that..ila, lame tak bergosip!!!..rindu aku tak ila..? heheheh..nor? senyap sgt2 da sekrg..tak online2 pun...dak topot77..manjang buzz aku..tp sory aa lingling..i bz laa..heee done…..!!!!


~ by pssst-akuler on May 11, 2009.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..