Thursday, May 28, 2009

Pecah Sudah…Arghhhhhhhhhh…………!!!!!

Pecah lagi siling umah nih..pening den pikir keje sape!!! nak kate keje kucing..gile pawer kucing nih..kuatnye die nak melompat sampai pecah!!pastu asik tempat yg same je pecah..tp, alhamdulillah laa, takde barang2 yg ilang pun kali nih..


flash back balik..feb 2008 ( kalau tak silap )

bgn pagi tu..tak perasan aper2 lagi..bukak purse pun tak perasan lagi..tp mane note rm50 yang aku selit kat sini…mustahil aku salah letak..aduhhh!! alin baru nak bgn..tp leh tanye aku lak..

” mane henpon aku long? “aik mamai aper budak nih..mane laa aku tau..aku jawab gak laa.. nampak die menongeng2 cari bawah katil..angkat bantal..letak bantal..aku buat dek lagi..aku terus siap2 nak g keje..pastu nampak si alin g bilik tgh..

” wei..korangnye henpon ade ke? ” ngan terpisat2..tak mandinyer…ina ngan linda tgk henpon..ilanggggggggg sudaaahhhhhhhh….aku yg dengar cuak terus..tp henpon aku selamat..henpon yati pun..sebab aku paaki henpon buruk kot..heeeee

baru sedar umah kitoerg dimasuki pencuri melalui siling umah…peliknyer laa..tak rase aper2..ni sah2 PUKAU!!!!!!

isnin mlm..

tak leh jadi nih..cal sarjan hamdan yg handel kes kiteorg dulu…die suruh buat report..so, mlm tu kiteorg g je laa buat report..uh..

mlm tadi ( rabu )..

ramainye polis ni dtg..buat penyiasatan laa kunun..sah, mmg ade org cube2 nak masuk umah kiteorg..saspek yg paling hampir..maybe jiran2 sendiri..aduss!! sakitnye laa ati guwe…!!!! off topik sat… jumaat aritu cuti..ayah tak sehat..nak bawak die g berurut..mintak2 cpt laa sembuh..mak ckp da semakin sehat, alhamdullilah…

~ by pssst-akuler on April 23, 2009.


1 comment:

~ PIJA ~ said...

2 Responses to “Pecah Sudah…Arghhhhhhhhhh…………!!!!!”

ko bior btl pija…uishhhh seram aku dgr pukau2 ni…seb bek sblm ni dia ambik reta benda ko jer…buatnya dia buat benda lebih jahat aniaya korang…nauzubillah..mintak dijauhkan…len kali jgn panggil sjn hamdan..ko panggil sjn misai….baru diorang takut…tak pon penyelesaian terbaik ko pindah jer umah makcik sebelah…anak2 dia leh tahan encem gak..leh gakla wat bodyguard…ehehehehheheh…baik ko pertimbangkan cadangan aku nie….ehehehhe
ex gelprenmu ila... said this on April 26, 2009 at 5:35 pm (edit)

tah2..anak2 die yg punye keje..hahahahaa
pssst-akuler said this on April 26, 2009 at 8:45 pm (edit)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..