Tuesday, May 26, 2009

FRASER HILL (29 March 2008 - 30 March 2008)


assalamualaikum kawan2…

kerana busan..yang amat sgt..aku tulis laa blog nih…2nd holiday aku tuk tahun nih..Bukit Fraser…!! tempat yg aku nak pergi sgt2…dr kecik asik tak dpt g jerk..akhirnye aku sampai jugak dgn penuh sukar dan duka nyer…hehehe

29/03/2008 (sabtu)

pg tu bgn awal..masak2..bawak bekal..lauk ayam masak lomak..sayur..gureng aa telur..kul seploh baru kuar umah..amik member aku kat klang..dan kiteorg pun g laa…yg bes nyer..kiteorg g ikut karak higway..sampai kat teranum..jln tutup nak ke gap tuh..ader tanah runtuh lak time tuh….!!! waaaaaaaaaaaaaaaa….sedey giler…

lagi 15 ke 20 km je nak sampai sane…sakit ati.. toleh kanan jerk, tgk member seblah muke da frust..aku pun same gak frust..tp coolkan diri masing2..bawak bertendang…member da penat, so aku laa amik alih drive..patah laa balik..die ade la suggest g bukit tinggi jek..tp aku tak mau,,,,tak nak!!

so, aku decide g fraser ikut KKB..alhamdullilah, kiteorg sampai sane kul 7..yg besnye..kite telah buat satu BULATAN besar tuk sampai..hahaha..malam tu tak melepak..tapi terus tidooooooo…..sejuk woooooooo…

30/0302008 (Ahad)

besnye laa bgn2 pagi kat sini..damai jerk..udare segar jerk..permandangan mmg fresh giler…pagi tuh aktiviti kiteorg g nurseri, cuci mate ngan bunge..then, aku memanah..tunggang kude..yg paling bes snap gambar byk2….

tp kul 12 lebih da turun..takut ujan aa petang tuh..jln da laa bengkang bengkok..pening woo kepale layan driff kat situ..!! tp part paling bes tgk air terjun kat sane..kaler neskepe kurang susu..tak jernih..pastu sejok giler..leh kecut dlm mase paling kurang seploh minit saje..leh cube kalau tak cayer..huhuhu


buat insan tuh…andai ko bace karangan terindah ni..org mintak maap atas ape yg berlaku kat sane..sory sgt2..aku da spoil kan mood die mase tuh..jahat tak akuuuuuuu……aku tau die sakit hati sgt2 kat aku..aper2 pun..i luv u very2 much..muah..:)

~ by pssst-akuler on April 22, 2008.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..