Tuesday, May 26, 2009

Baru RABU….!!! huh

assalamualaikum…
makin ramai lak yg menulis blog nih..bagus2..luahkan rase korang tuh…jgn luahan tak selari ngan perbuatan da laa..nak sedapkan citer korang bantai laa menipu…tak elok tuh..!! tuhan marah…sayer pun marah…hahaha rabu…

ari ni rabu..

masih di tahap kebosanan yg tak tertanggung..ari2 dtg keje tapi takde ape yg aku buat..bkn takde keje..ader laa sket2..tpi MALAS..kot ye pun aku buat keje, kejap je da siap..kang takde keje langsung plak…

“BUZZ” aku mule laa mengacau..hahahaha…yg selalu jadi mangse aku, tak lain tak bukan eton sorg nih laa…ape je yg kiteorg tak borak..penat aku tahan gelak duk dpn pc..lagi2 kalau terbukak citer zaman sekolah dulu..zaman pakai cap rambut kuar kat tepi..tak gitu zai…hahahhaa jgn marah ton yer..dr elok2 citer tak mengumpat..da jadi mengumpat..!! artis pun tak terkecuali.. “udah2 tu zai” heheeheh..

tgh searching2 tempat nak g cuti2 malaysia nih..nak ke mane eh..”kite g TELUK BATEK nak’ berbunge2 hati..sebab lame da nak g sane..tp aku lebih nak ke PULAU PANGKOR sebenarnyer… BAJETTTTT….ni yg melemaukan kepale aku…tak pe bulan ni ikat napsu mkn sket..janji aku leh g jln2..

oh kome…ni saper2 yg bace blog aku nih..takde ke info pasal teluk batek ke..pangkor ke..aku tgh cari chalet yg murah2…bawah dr seratus…!!! ade org tu nak konvo..selamat pun ko grade yer chekwe..penat aku tgk ko meroyan menyiapkan project paper..akhirnye berjaya jugak..TAHNIAH2….

time to pray…doaku ari2 ” Ya ALLAH, ko permudahkan laa segala urusan ku dunia dan akhirat..hanya padamu aku memohon, hanya padamu aku berserah..ko makbulkan la doa2ku..AMIN” daaaaaaaaaaaaaaaaa…….

~ by pssst-akuler on November 18, 2008.

One Response to “Baru RABU….!!! huh”

citer zaman sekolah tu yg mahal ton..x lapok dek ujan x lekang dek panas..mane nak dpt tengok pesen pakai cap rambut kuar tepi lg abad ni..hehehe

zaizaki said this on November 20, 2008 at 11:28 pm (edit)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..