Tuesday, May 26, 2009

Ayam kampung….!!!

“org nak ayam kampung paruh kaler kuning..kaki kuning..umur dalam setahun jagung,,remaje2 gitu..” senang je tu..kompom kat kampung byk..heheh..tp ape aku pikir meleset..mmg susah nak cari ayam kampung sekarang nih..agaknye sebab isi die liat kot..org skrg ni tak mkn da ayam2 yg leh buat gigi patah atau bengkok nih..

huh..paruh kuning? paruh tu ape eh..aduh, cam ne leh blur nih..paruh tu kepak ker? aku agak2 jerk..paruh tu muncung die laa..org tu ckp..aduhai!!! malunye laa.. almaklum laa..mulut ayam tu tak plak aku panggil paruh..hahahaha

semalam isnin kan..baru 17hb..lambat lagi kan nak gaji..aku pelik laa..mane g sen aku tah..ape aku beli..ape aku dpt..2 tiket wayang..servis kete..utang ptptn aku tak bayar pun bulan nih..adus..maleh nak pikir pasal duit nih..leh mental aku nanti..

mlm tadi ade org kate aku saje je nak buat die serba salah..bagi die rase salah dan buat die pikir aku ni baik..waaaaaaaaaaaaaaaaaa….terase je sampai ke pagi nih..tak baik kate aku gitu….tak per laa..aku sedap kan ati.. kepale da rase sakit nih..mlm tadi tak leh tido..

uh..YANG NYATA DIBIARKAN, yang TERSEMBUNYI DICARI…pening2….cpt laa pulih kan luke aku nih..aku nak mengadap yg maha esa…biar tenang sket.. semlm…

”saya Aisyah”..saje je nak tempek..semlm ade opismate baru…heheheh

~ by pssst-akuler on November 17, 2008.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..