Tuesday, May 26, 2009

Permulaan bermula di FS Blog

AssaLamUalaiKum…TesTinG2..BoLa 1 BoLa 2…

1 SEPTEMBER 2006

Tibe2 aku rase teruja nak menaip..saje nak asah jari nih..bile otak dah sengal..jiwa dah kacau..idea tuh ade jek..tapi sume idea tak leh pakai…uish,,nih dah taun 2006..lagi sket nak masuk taun 2007…

azam dua taun lepas tak setel lagik..nak masuk taun baru…taun dpn aku tak mau tanam azam dah..tanam bende lain lagi bagus..aku ingat nak tanam pokok durian aa..sebab aku suke makan…haaaa…x lame lagi raye..uh..pikir balik pasal pose nih..dah 2 taun aku asik bukak pose dlm train jek..x pun dlm bas..tapi ok per..buke pose ramai2…

dah laa…aku nak g tgk movie jap…sok2 aa sambung..citer pasal movie nih..lame aku tak gi tgk tv BESAR ni..nak tgk MIAMI VICE!!!!!!!!! mcm bes jerk…

~ by pssst-akuler on September 1, 2006.

2 Responses to “CuBaaN MeNgaRaNg…”

  1. mende ni….nyorok2 belakang cosmo tu buat apa ha? tak puasa nyek….makan curi2

  2. nyorok tuh ade makner aaa…huhuhu

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..