Tuesday, May 26, 2009

LAMA SUDAH...!!

salam semua..
actually aku da lame register tuk berblogger kat sini..tp pikir balik aku ade tulis blog kat friendster..malas plak aku nak bukak byk2..nampaknye aku kene transfer or import ape yg aku da bebel kat blog tu masuk sini..

tp tak tau la..leh import ke idak..mcm tak boleh jerk..waaaaaaa
reason aku tak nak menulis kat fster...sebab..malas nak jenguk sane da..heee

so, aku ingat nak masuk kan sket2..post2 yg aku suke kat dlm nih..just tok kenangan2 aku..
sape2 yg nak usha leh jerk g kat link ni...
http://pssst-akuler.blog.friendster.com/

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..