Friday, July 26, 2013

Step Away

Salam Ramadhan yang masuk hari ke 17 kalau aku tak silap. Tekak masih sakit. Hopefully boleh recover menjelang hari raya.

Tak ada apa yang nak dikongsikan pun sebenarnya. Saje je tengah bosan mengadap dinding bilik yang dah bertahun tengok. Masih color yang sama. Design yang sama. Dan segala-galanya masih sama. Tunggu aku kawen dulu then baru bilik tu jadi macam bilik yang bila sesiapa je masuk dah tak nak keluar-keluar. Believe me!

Lately ni perasaan menebal sangat nak beli rumah. InsyaAllah rezeki tu ada. Tapi halangan utama nak cari rumah yang sesuai. Target aku tahun depan aku nak jugak rembat sebijik. Tak kisah lah rumah macam mana. Janji bila aku tengok aku puas hati. Aku jatuh cinta.

Ok. Bakal Bersambung. Buat Hanip. Selamat menulis. Akan ada masanya nanti kau bosan nak menulis. Ada masanya nanti kau rasa meluap-luap nak menulis. Ape-ape pun selamat berbelog.

Happy- happy sokmo guys.


Dari AKU,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..