Saturday, July 13, 2013

Ramadan 2013

Salam Ramadan buat semua.

Masuk hari ke 4. Masih berpuasa penuh. Alhamdulillah. Merupakan tahun ketiga menyambut puasa di rumah orang tua. Dan tahun kedua sebagai pekerja di SKMM. Tak banyak beza pun dari tahun-tahun sebelumnya.  

Masih menikmati rasa syukur yang Allah dah berikan kepada aku. Siapa sangka orang seperti aku ni akhirnya dapat menikmati apa yang aku inginkan selepas satu kejatuhan yang menyeksakan. Bertemu kerjaya baru? Siapa sangkakan. Bertemu cinta baru? InsyaAllah. Moga Allah merahmati segala perjalanan hidup aku.

Persiapan raya? Masih awal lagi oi. Nak shoping ape pun aku takde mood. Dah kawin lain citer. Baju dah tentu nak sedondon. Tudung nak yang bling-bling. Sekarang banyak baju siap. Dah terdesak beli je. Asalkan baju baru. 

Azam puasa kali ni nak makan sesikit yang boleh.
Berat badan dah naik mencanak-canak sejak duduk dengan mak ayah nih.



Dari AKU,

3 comments:

el said...

salam ramadan dr el penang :)

ctpayong said...

semoga Ramadhan lebih barakah kali ini dan semoga berjaya makan sesikit yang boleh ketika berbuka.

Miss PIJAOSIX said...

@el : Salam Ramadhan...

@ctpayong : InsyaAllah.. Hehe






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..