Thursday, July 4, 2013

Menulis itu adakah satu keperluan

Menulis?
Terpulang pada diri sendiri.
Kalau rasa perlu kau tulislah banyak-banyak.
Tulislah kat mana je kau suka. Ada aku kisah?
Kalau rasa tak perlu, cukuplah kalau kau luahkan kat dalam status facebook je.

Hari ni aku aku rasa nak menulis.
Nak tulis banyak-banyak.
Sedih tengok blog aku.
Sedih bila aku kene perah otak nak recall apa aku dah buat.
Dah tua la katakan.

Tapi aku stuck lagi. Macam selalunya.
Tak tahu nak mulakan dari mana.
Ni la jadinya kalau lama tak menulis.

Ok. Takpe Pija.
Kau cuba lain kali.
Aku tahu kau boleh.
Huh!

Selamat Tinggal Blog.
Aku pasti datang untuk menulis lagi.
Aku sayang kamu..

Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..