Tuesday, January 15, 2013

Dialog: u ni gile la. i love u jawabnya. Ish

Orangnya nod bad. Katanya berumur 30 plus plus. Kadang-kadang menghiburkan. Kadang- kadang menyakitkan. Tengelam timbul tengelam timbul. Adeh. Die bilang aku garang. Aku bilang kat die -kau tu yang pelik. Marah pulak. Gaduh dan gaduh.

U.. Nak kapel dengan u boleh?
Aduh. Dia buat hal lagi.

Jam sudah pukul 3.17 pagi. Terjaga setelah tidur seawal jam 11 malam. Bangun hanya nak gosok gigi. Tempel bedak sejuk. Menulis bila mata seakan tak mau pejam.

Wahai hati. Belajarlah menerima.

Dari AKU,

7 comments:

missSenget said...

cakap kt dia, masuk meminang terus la..

kekekekeke..

Miss PIJAOSIX said...

@missSenget : kan....nanti akak ckp kat die suruh mai umah

Suara Kalbu said...

Hahahahahhaa... jangan duk gaduh2 st, nanti melekat hihihi

Ila Zakaria said...

aku tertinggal tren ke ni yang... sentap ai taw nak main rahsie2... huk2.. terasa jauh dipinggiran... motip tetiba nak sentap kan..hihihihihi

Miss PIJAOSIX said...

@suara kalbu : melekat? hahaha...ngerinyer

@Ila Zakaria : nak cerita tapi takde masa...nak pekene teh tarik baru seronokkk!!

ctpayong said...

lebih baik sekarang dari pendam-pendam dan sengaja pejam-pejam. bertahan atau teruskan perjalanan mencari perhentian...minta petunjuk dari Tuhan.

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..