Monday, December 31, 2012

Selamat datang 2013



Tiap-tiap tahun aku mesti kena soalan yang sama.

Apa azam baru kau tahun depan?
Kau bile nak kahwin? Belum aku jawab, dia sambung cakap lagi. Kau jangan memilih sangat dan bla bla bla. Akhirnya aku pilih untuk senyum kambing daripada menjawab.

Korang nak tahu apa aku nak?

Aku nak melancong sakan tahun depan.
Aku nak kumpul duit.
Aku nak pergi Mekah. Dapat buat umrah pun jadilah.
Aku nak beli rumah.
Last sekali. Aku nak kurus.

Anyway, selamat tahun baru 2013. Sama-samalah kita menjadi manusia yang dirahmati Allah selamanya. 

p/s: Teruje waiting for new product from Ecah & Ayie.


Dari AKU,

2 comments:

Jillian de Jill said...

sabar je lah.. dengan soklan yang takkan ada noktah. bertanda soal je.. hahaha

محمد رازيق said...

selamat tahun baru 2013 :) selamat maju jaya. aku pun selalu kena soklan killer tu :( hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..