Wednesday, October 3, 2012

Sholin dah Setahun, Firul dah 32 tahun

Peringatan : aku tulis entry ni hari Isnin hari tu. Tapi tak sempat aku nak abiskan celoteh, kene buat bende lain la pulak . So, tak payah nak terkejut sangat kalau baca para yang seterusnya. Ada paham?

Salam Monday bulus-bulus,

Bulus kan hari nih? Tak ke? Tak yah nak kelentonglah. Aku plak memang wajib bulus tiap hari Isnin. Memang kene wajib. Tak bulus pun, aku buluskan.

Ok. Merujuk kepada tajuk diatas (feel baru lepas buat surat rasmi untuk orang gomen ni..), sholin aka Emillyn Ar Ramadhani anak dara kedua adik aku dah pun setahun. Dan papa kepada sholin pulak dah pun selamat berumur 32 tahun. Happy besday uols berdua. Buat adik sholin, cepat-cepat jalan. Praktis make perfect. Lambat sikit pun takpe.

So, malam Sabtu haritu adalah buat makan-makan sikit untuk internal family. Tak jemput sapa-sapa pun sebab tak larat nak arrange. So, we all decide buat bbq je. Ada kambing, ada ayam, ada kerang, ada ikan keli. Serius meriah. Serius memasing kuat melantak. Janji habis. Kek lak terdauble beli. Konon nak serpise kan sholin and firul. Sekali firul surprise untuk anak dia. Terpaksa habiskan 2 kek malam tu. Sedekah sikit kat jiran sebelah Janji tak membazir.

Lagi satu, aku sebenarnye termalu sendiri plak bila dapat tahu member lama si Anip baca blog aku. Wei Anip, aku malu sebenarnya. Tah ape aku meroyan kat sini. Gelihati ko baca ye anip. Ko jangan nak sedapkan hati kata aku karang sedap nip. Sebenarnya kau tengah bosan kat obersea tu. Hahaha. Apa pun aku hargai dengan sepenuh hati sebab sudi baca.

Ok dah siap. Lain kali free aku merapu lagi. Layan gambar ye jika sudi.







Dari AKU,


2 comments:

Anonymous said...

sedapnya,.haha.lapaq ~

My Little Diary said...

semoga si comel itu menjadi anak yang solehah...amin






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..