Wednesday, July 18, 2012

Party Buih

Salam pagi Rabu kurangkan berkata-kata.

Last week berpeluang menghadiri jamuan harijadi kakak ipar eca kat Hulu Langat. Memang meriah. Ade badut. Makanan pulak sedap-sedap. Paling aku ingat sampai sekarang ialah masak rendang die- pergh sedap.

Anyway thanks nopi and family sebab jemput kiteorang. Puas makan. Puas jugak tengok Yen duduk diam sebab takutkan badut. Hehe. Anyway, Happy birthday kat tiga anak dara Nopi yang comel-comel. Semoga menjadi anak yang solehah dunia nak akhirat.

Ok. Masa untuk layan gambar.








Pesanan Penaja : "Lebih baik tidur dengan perut yang lapar daripada bangun tidur dengan banyak hutang."


Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..