Thursday, June 28, 2012

Hujan

Alhamdulillah, hujan turun jugak akhirnya. Kurang sikit panas. Rasanya dah berbulan tak hujan. Semalam juga aku turut terhujan sedikit akibat dicuit dengan perkara yang macam cilake. Sendiri salah lagu mau tuduh aku macam-macam. Lantak kau lah.

Indahnya andai dapat menadah tangan memohon doa. Lagi-lagi kalau doa time hujan nih, insyaAllah akan dimakbulkan.



Nota Hati : Terkenang saat doaku dimakbulkan kala hujan. Alhamdulillah


Dari AKU,

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

dekat sini tak hujan lg

ஜ miss klanika ஜ said...

hujan juga satu rahmat . kdg dpt membasuh pergi jiwa berduka.

missSenget said...

sabar kak..sabar...


selalu gak time hujan teringat doa dimakbulkan tu..

tp doa dlm hati je.. bole..?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..