Tuesday, April 17, 2012

Kota Bharu, Kelantan

Salam korang.

Susahnya lah nak menulis sekarang nih. Kalau dulu satu hari aku boleh membebel sampai 2 - 3 post. Biarpun takde isi, aku peduli ape. Suke hati akulah kan. Ok kawan-kawan, aku nak cerita benda lain sebenarnya. 

KOTA BHARU. Aku pergi sini last week. Aku naik flight hari Sabtu pukul 2.30 petang and then selamat sampai kul 4 petang lebih kurang. Honestly, last aku sampai sini masa aku form 4. Itu pun aku tak boleh nak recall balik apa aktiviti aku, mana aku pergi.

Huh, aku pergi atas urusan kerja.Short notice lak tu. Ada meeting malam sabtu tu. Memandangkan meeting tu malam dan kiteorang sampai awal, maka dengan terujanya kami pergi meronggeng dulu dekat Pasar Kak Tijah. 

Part paling bes adalah makan durian dan makan nasi kerabu. Nasi Kerabu paling sedap pernah aku makan. Apa eh nama tempat tuh. Restoran Yati kot. Chekwe tahulah kat mana. Hehe. So, lepas makan terus rushing balik hotel untuk attend meeting tu. Suprisely, aku jumpa MatBay kat sini. Huh, Lama tak jumpa kau nok.!!



Aku lepak Hotel Renaissance. Terbaik lor. 5 bintanglah katakan. Kau mampu. Aku pun tak mampu. Hahaha. Opis yang bayar. So, layan je lah.



Apa-apa pun aku enjoy gak pergi sini. Bila lagi nak berjalan free. Meeting pun tak sampai 2 jam. Aku rindu nak makan nasi kerabu kak yati. Huaaaaaaaaa


p/s: nanti kau tapaukan untuk aku ye chekwe. :)


Dari AKU,

6 comments:

GADIS INI said...

hehehe seronok nye dia...

kurus said...

memang pueh hati kalau dpt berjalan2 di kelantan nie ;)

zuera said...

durian2.. ya allah.. sedap ny.. ni yg rse nak blk kg ni..tp skng tgh musim durian ke?? erk... :)
yg "hot" 2.. mmg zura yg jual kak pija..heeeeeeee......

~ CiK DiMaNa ~ said...

Hahaha.. itulah negeri miskin beb..amacam, mengancam x penangan TRW? Hahahah

Encik MamaT said...

pija... aku takde kedit.... hehe .. sori2...

Miss PIJAOSIX said...

Gadis INI : ye seronok sangat!

Ieda : Tak puas lagi

Cik Dimana : huh chekwe, aku rindukan nasi kerabu. serius nih

Encik Mamat : banyak benda nak sembang nih....hehee






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..