Monday, April 30, 2012

Bersih Kan.

Salam satu Malaysia.

Aku tak nak bercerita pasal Bersih pun. Sebab takde yang bersih aku tengok. Bersih dari segi apa tah. Jujurnya di mata aku hanya kotor. Semak dan paling sedih, aku tak dapat nak turun KL hari tu. Nak beli baju raya tau. Tak pasal-pasal aku tala ke Kajang. Sangat mendukacitakan. Kecewa. Aduh la. Seteres bila mengingatkan.

Macam aku cakaplah. Tak nak cakap pasal Bersih. Just to update serba sedikit pasal adik aku.

Rezeki. Kata orang kalau dah rezeki tak ke mana. Rezeki orang nak kahwin. Sebulan lagi nak kawin, dapat tukar ke Semenanjung. Lagi 3 minggu nak kahwin, ada peluang lak tukar ke negeri tempat dia berak dan kencing. Kan rezeki namanya tu. Aku pun tumpang happy dan syukur alhamdulillah. Paling best kiteorang adik beradik duduk dekat-dekat je. Senang sikit nak bergosip.

So, aku hentikan cerita aku takat nih sahaja. Jumpe di lain waktu.


Dari AKU,

1 comment:

GADIS INI said...

B - berhimpunlah
E - engkau
R - ramai-ramai
S - sehingga
I - Islam
H - hancur

astafirullah alazim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..