Wednesday, November 16, 2011

Rabu yang Mendamaikan


Assalamualaikum dan Selamat Pagi.

Mak bagitahu aku nampak happy bila balik kerja. Ayah pun cakap macam tu. Aku sendiri tak pernah pulak perasan. Tapi jujurnya aku memang happy sangat. Sampai sekarang aku tak lagi rasa malas nak pergi kerja. Alhamdulillah.

Balik kerja mak dah siap masak. Tinggal makan jer. Aku pun dah lama tak timbang berat. Harus sudah bertambah. Takpe, makan selagi mampu untuk makan.

Ok done. Lenkali sambung menceceh.


Sharing :
Orang yang gagal adalah orang yang tidak mampu mengurus masalah. Hanya manusia yang mampu mengurus masalah sahaja yang boleh berjaya.



Dari AKU,

6 comments:

GADIS INI said...

hehehe.. u pn da nembam i tgk..

kurus said...

alhamdulillah .. akak pun baru balik dari majlis agama :)

ghost said...

parents mana yang tak senang hati tengok anak gadisnya hepi..

Unknown said...

hati happy, hidup pun ceria setiap masa.. sya tumpang happy bila tgk kwn2 happy :)

Bidadari Syurga said...

adoi... rahsianya ialah...?

Miss PIJAOSIX said...

GADIS INI : itu sebab kite nak pegi joging this saturday bukan..hehe

IEDA : lama dah saya tak join majlis ilmu

GHOST WRITER : :)

MATAHATI : Tq

BIDADARI SYURGA : rahsianya REDHA..Hehehe






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..