Monday, April 18, 2011

Hi semua

Salam..

Tak tahu nak mulekan bercerita celah mana. Rindu sokmo nak menulis kat blog. Tapi banyak sangat perkara yang menghalang aku nak membebel kat sini. Nak cerita satu persatu pun malas. Aku tak sehat sangat. Batok dan selsema.

Rindu serindu rindunya. Itu yang mampu ku katakan.

Dari AKU,

9 comments:

Cik Bidadari said...

adoi... manalah awak pergi selama nie... busy wat apa tu?

ghost writer said...

aku pun rindukan kau Pija Osix...lagi lama kau menghilang.Tapi aku faham dengan kondisi kau macam tuh..

harap cepat beroleh kesembuhan total.

missSenget said...

jaga diri elok-elok sis...


:)

Prince Halilintar said...

semoga cepat sembuh dari batuk dan selsema ye..jgn malas makan ubat nnt lambat sembuh..hehe

Lizzie Yasmin said...

mana lar akak saya menghilang nie....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

rindu pija sgt2...mkn ubat tau yang

Cik Bidadari said...

awakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

AngahSayang2314 said...

angah pun rindu gak pada kak pija nanti kan??

Encik MamaT said...

salam pija... semoga sehat dan ceria selalu... :) lama tak borak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..