Wednesday, February 2, 2011

Selamat Datang Febuary

Kalau ikotkan ade cerita terindah yang boleh aku ceritakan. Tapi ape boleh buat, takde apa yang berlaku beberapa hari nih. Dalam cube menerima takdir yang ditentukan dan redha menerimanya, kadang-kadang aku tewas kerana bisikan syaitan.

Bulan ini bulan penuh cabaran. Banyak benda nak kene setelkan. Tak boleh nak duduk diam jerk. Moga ade rezeki untuk aku.

Hari ni pergi kerja dengan penuh rase malas. Tapi tersenyum macam orang tak betol bile tengok jalan lengang. Sapa mau racing sama wa. Balik nanti ok.

Selamat Tinggal January

Dari AKU,

6 comments:

ghost said...

terus kosong kl ek..maka lepas nih akan dipenuhi oleh imigran plak...

pija jangan racing sama abang nepal/bangla ok..

Mrs. Nisa DK said...

moga ada rezeki utk saya juga..bulan 2 ni birthday adik saya, pastu jawapan interview pun dpt bulan ni...fuh2x..arap2 dpt..

Kak Amy said...

kalau selalu legang macam tue kan best...

Doubleheart Team said...

happy feb jugak~ hehek

Encik MamaT said...

pija...semoga tabah... setiap kita pasti akan di uji.. tetapi dengan cara yang berlainan.. semoga berjaya..

Anonymous said...

Salam.

Kak, bulan Februari memang saya tungu sebab bulan ini istimewa pada saya. Semoga segala urusan akak berjalan lancar. Ya, murah rezeki juag

^_^






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..