Saturday, February 5, 2011

Batasan Hari INI

Ketika waktu pagi tiba, jangan menunggu sampai petang..
Hiduplah dalam batasan hari ini..
Kerahkan seluruh semangat yang ada untuk menjadi lebih baik pada hari ini..

Masih lagi kat rumah menghabiskan waktu cuti bersama keluarga. Sambil melayan karenah anak buah yang semakin lasak. Yang masih belajar menggunakan kaki. Bangun dan jatuh. Takpe sayang, pelan-pelan kayuh.

Bercakap soal ketenangan. Ye, aku makin tenang. Terima Kasih ALLAH.

Malam ini nak pergi I-City. Sapa yang mahu ikot?

Dari AKU,

10 comments:

ghost writer said...

sebab masa akan datang cuma infiniti...aku suka dengan qoute tuh.. :)

aku nak ikut..tapi pastikan takde bf pija..haha(gurau jer...)

NuSaNa NoSa 91 said...

kak pija.. keen nk ikot gi I-city!! dh lama mengidam nk gi sana.. hik3~ ^_^

Princess Nur said...

best tu pegi i-city.. pastikan camera cukup bateri ye Pija :)

Encik MamaT said...

wah.. mesti hilang lelah dan kurang sedikit tekanan... :)

sang kelembai said...

mau jgk ikot..
xpenah gy sane..
xdew sape nk bawak..
huahuahua
:(
nk ikot!!!

Cempakamelati said...

Alahmdulillah, awak dah semakin tenang. Jangan lah bersedih lagi ok!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saya nakikut,lum pernah gi sana lg.huhu

unknown girl said...

nk ikut..nk ikut...dh lama teringin..

btw,sila menjengah blog saya..
ada post tentang anda.. ehemm :)

~ PIJA ~ said...

mmg bes g sane.....!! jom gath kat I-CITY...!!!

nur said...

semoga sentiasa beroleh ketenanngan...

Jemput ke:ALL IN ONE

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..