Tuesday, December 28, 2010

Sedang Menikmati CUTI

Salam Hari ISNIN..

Pada yang menterjah kat page ni, terima kasih banyak-banyak. Aku tengah menikmati suasana alam yang indah. Agaknya la. Hehehe. Sebab aku tulis ni sebelom aku pergi. Sebelom aku tahu apa yang bakal terjadi.

Ok fine. Aku tengah bercuti. Aku gune auto entry je nih. Biar blog aku ni tak bersawang. Kang ade lak yang rindu. Mesti ade punyer. Tahu dah.

p/s: Nak update azam ni. Azam maal hijrah dah tersemat kat jantung. Azam 2011 belom dipahatkan paru-paru lagi. Tungguuuu..


Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..