Thursday, December 30, 2010

Saya KEMBALI

Hai all.

Tak tahu nak mula dari mana. Macam banyak benda nak cerita tapi dah jem pulak nak mule dari mana. Hehehe. Hari ni masuk opis gelap je. Semua tak datang keje. Aku sorang je tau. Besh gak. Leh jenguk kengkawan dan blog walking sampai lebam.

Pada yang datang blog ni masa aku takde, terima kasih. Pada yang komen pun terima kasih. Aku bercuti. Semalam pulak aku MC.

Mari bersiaran.

Dari AKU,

10 comments:

OLick SyaSya said...

pe lg..goblog kn cepat..

amaran keras..dari manbang,,,hahah

Suara Kalbu said...

Apa kata awak tutup je pintu opis pastu buat-buat tak tahu awak balik rumah je Pija..

Hahahha.. jahatnya ida ni

aliza said...

keje,keje,keje.

AngahSayang2314 said...

selamat kembaliii

Belalang Hijau said...

hai pija...
sebelum nih ilang ke mana?

Lizzie Yasmin said...

klu saya lmbat nk warm up pasal blog...
cuti.. buat otak jadi 0 about blog.....

Encik MamaT said...

aku igt ko pegi indonesia tgk bola.. hehe

new entry
Azam untuk berubah... apa tunggu lagi...??!!

aibaks said...

kau sakit ke mek?

NuSaNa NoSa 91 said...

erkkk..?? keen xrindu kak pija pon.. hahahhahaa~ ^_^
asal lama sgt akak cuti?? =.=

hasrul hassan said...

Salam .. dah lebam ke? hehehehe...
sin dah tgk?

http://hasrulhassan.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..