Wednesday, December 15, 2010

Happy BELATED Anniversary to My Parent

Bukan sengaja melewatkan tapi mengambil masa yang agak lama untuk membuat entry special untuk kedua orang tua yang aku panggil mak dan ayah. Pada 10 Dec 2010, usia perkahwinan mak dengan ayah dah mencecah 34 tahun. Alhamdulillah.

Pada mereka yang baru nak kenal-kenal, baru-baru nak beramas mesra dengan aku, aku adalah anak sulung dari 4 orang adik beradik. Leh tengok gambar dekat bawah.



Dan mereka yang baru di dalam keluarga ku adalah FAMILY ANGAH. Die kahwin on April 2008 dan dikurniakan seorang baby boy name Firqan Ar-Rayyan. Now, ade bukak bisnes kecil-kecilan. Boleh tengok kat sini. Pergh, siap promote lagi.



p/s: Love this family so much.


Dari AKU,


13 comments:

Encik MamaT said...

semoga berbahagia selalu... hehe

HaNTwO said...

moga sentiasa bahagia hingga keakhir hayat amin...pokcik tumpang gembira gak :)

biskut said...

semoga senantiasa hepi...
kebahagiaan keluarga itu terletak pada keharmonian.

ucap selamat ulangtahun perkahwinan jugak untuk ke 2 ortu kamu pija.

Lizzie Yasmin said...

camkat ulang tahun.. hope depa bahagia smpai akhir hayat...

Lizzie Yasmin said...

camkat ulang tahun.. hope depa bahagia smpai akhir hayat...

Qaseh dalia adelia said...

semoga berbahagia hingga ke akhir hayat mak n ayah .. :) hehe n anak nye jugak ye sis pija syg hehe

aibaks said...

selamat ulang tahun kepada mak n ayah kau pija!

eh..ko no bape pija?

Puteri Iqa Izyan said...

Alhamdulillah.. dah 34 tahun.
smga berkekalan hingga akhir hayat ;)

Suara Kalbu said...

Happy anniversary to them Pija,

Moga awak sekeluarga terus dalam keberkatan dan jua lindungan Allah SWT

zai said...

uish..bukn senang nk menyampai ke 34 thn tuh..byk sih dugaan...ko bleh?aku pun lum tentu..huahuahua...

p/s:tahniah tu mkcik ana n pkcik ali...moga kekal bahgia dunia akhirat...

~ PIJA ~ said...

aibaks...

kan ade tulis aku anak sulung..sah2 la yang pertama...uwaaaaaaaa...

to all....TQ so much

Cik Tom said...

semoga berbahagia...

sori br sedar jejak pija dismix bl cik tom tgk yg lepas2..cik tom alhamdulillah sihat..semoga pija pn sihat ye :)

cik dira said...

so sweettt~ hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..