Tuesday, November 23, 2010

MYVI Special OFFER

SPECIAL INTEREST RATE
FROM 20 NOVEMBER TO 30 NOVEMBER
5 YEARS = 3.3%
6 & 7 YEARS = 3.4%
8 & 9 YEARS 3.5%
FOR MYVI ONLY

ADD: Special Edition & MYVI Manual worth RM500

-Only for this month-


Contact Person:

Perodua Sales Sdn Bhd
Lot GF-U1,Ground (Corner Unit),
Jalan P9E/1, Presint 9,
62250 Putrajaya


ZAFIRUL FITRI BIN ZAINAL ABIDIN
H/P : 017-2003265

-Nak yang ini pun boleh. Just contact nombor tersebut-


p/s : Sapa-sapa yang berminat boleh contact mamat di atas. Jangan takot. Itu adik ipar aku tu. Hehehe..


Dari AKU,

11 comments:

Encik MamaT said...

aku igt leh kontek encik mamat....

biskut said...

sudah dimiliki mobil itu..hehe

aibaks said...

uih... pija..lu jadi ejen perodua ker? hehe...

Suara Kalbu said...

Pija,

MyVi yg special edition kaler pink lipstick tu santek kan ?

~ PIJA ~ said...

ida,

cantek wo.....!!!

~ PIJA ~ said...

aibaks,

bkn aku ler..adik ipar aku, bukan ajen tp branch..kereta boleh dpat cepat..stok banyak..:)

zuera said...

waa..myvi...
mnrik..xde yg free ke kak??hehehe..

Dakjaat™ said...

myvi stock lama, 2009. Hahahahahahahaha!

HaNTwO said...

kalo turunkan interest jadi 2% untuk 9 tahun konfem pokcik ambuk heheheheh...

zai said...

2 bln lps kodek br deal ngn salesman perodua kt presint 9 tu..kakak die beli viva..tp ngn sidek..kalo tau si firul de kat situ...leh gak ctc2..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

menarik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..