Wednesday, November 10, 2010

Award DarI En.Mamat




Dulu tulis blog untuk syok sendiri. Saje suka-suka. Meluahkan perasaan kekdahnyer. Dah hampir 3 tahun menulis - tapi habuk aku tak tahu ape-ape. Banyak benda boleh buat dari sini. Dari dapat kawan boleh pulak dapat duit. Leh kaya nih. Dalam tak sangka dapat ramai kawan, dapat pulak award. Dulu aku blur-blur gaban je ape lah benda alah award. Macam artis lak. Ade anugerah bagai. Dalam dunia goblog ni pun ade.

So, aku setelkan hutang aku dengan En.Mamat dulu. Lepas tu baru pakcik Kamil punye plak. Pelan-pelan kayuh orang tua kata. Selamat bos dah keluar. Sebok je jenguk-jenguk. Jentik kang.



Write 5 interesting facts about the person who gave u this award

    • Pendiam sebenarnya bila kat luar. Hehee
    • Baik tapi gedik
    • Kenal dah lama. Berapa lama yer? Sejak dia teruna lagi rasenya.
    • Sangat sayangkan wife dia.
    • Suka berkawan

Pick your 10 most deserving recipients and describe them

- Semua follower aku layak menerimanya -
( aku ni adil orangnya )
hehehee




Dari AKU,

11 comments:

Encik MamaT said...

punya lama baru nak buat... dah tu tulis ciputt je... ish2. tak patut2...

i am S!L4H.. said...

aik..boleh part 1 plak erh....
en mamat sile serbu erh...
hahahaha

AngahSayang2314 said...

hehehe semua pon bole ye kak pija

~ PIJA ~ said...

silah - tu laa..pesal org tulis part 1 lak nih...hehehe

angah - ni tuk angah gak nih..sile buat..!!! arahan keras

Suara Kalbu said...

Weeeeiiiiiiiii...ngelat...

Apa pasal ida jawab bukan main panjang ..Pija punya ciput jerrr

Shahrizah said...

Semua boleh ambik, saya pun ambik jugak la..

Shahrizah said...

Saya ambik juga.

~ PIJA ~ said...

Ida..mane ade ngelat....!!! mengeliat ni nak karang...hahahaha

aibaks said...

kah3... ni mesti kes malas nak tulis sorang2 kan? ehe

~ PIJA ~ said...

aibaks..
hang pun dapat awards nih..:)

Lizzie Yasmin said...

saya menaNG MOTO.... yeye.. dpt award..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..