Thursday, October 28, 2010

Contest NAMA untuk anak wa.

Masuk pagi tadi belek-belek keje takde keje. Belek-belek blog baru teringat Encik Mamat ade tag aku untuk satu contest. Tengok jari lak takde cincin silver lagi. Ade pun emas belian karat jer. So, tengah-tengah takde keje ni. Apa salahnya aku mencuba.

Buat yuyu yang nak dapat anak buah. Tahniah in advance yer. Ni nama cadangan akak. Hehee
he..








Raja Muhammad Niyaz Ammar Shah
Maksud : yg terpuji ; yg memakmurkan/yg kuat iman ; do
a/harapan.


Aku tag mereka yang aktif la yer..Hehee

1. Suara Kalbu

2. Adik Katak Pink

3. Adik Olick Sya Sya



p/s : rindu kat 'Yeyen' la pulak..


Dari AKU,

9 comments:

Encik MamaT said...

nama ni ke ko mimpi malam tadi.. haha

AngahSayang2314 said...

heheh liz kau kena tag cepat jawabbb

aibaks said...

kui3... lu sudah awal2 simpan nama anak.. keh3.. baguih la lagu tu.. apa laie.. cepat2 la kawen mek..

No name said...

Alamak nama ke? Saya bab reka nama nie mmg lemah..

huhu dah banyak dah tag dan contest kewne nie, p semua menangguh nk buat.. huhuhu

Kalu tiba - tiba ada idea sya buat k hehehe

Miss PIJAOSIX said...

en.mamat - ni hasil mimpi terindah mlm tadi laa..

angah & Liz - jom laa join...heee

aibaks - tak simpan pun..aku tanye en. goole jerk..hahhaa

Kak Amy said...

amy pun ada kena tag nie dari blogger lain tapi x uat lagi...x tahu nak cari name apa..

Yuyu said...

thanxs sudi join...
yg lain pon join lah..hehehe

The Sharkox said...

Uyooo...panjang gila nama...nak panggil apa dia tu nanti???

Miss PIJAOSIX said...

Makcik dia nak nama Raja ngan Shah kat ujung dengan pangkal. Tu yang terlebih sudah panjangnyer..hhahaa






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..