Monday, July 5, 2010

Kempunan Nak Tengok ANU Maradona?

Ada sapa-sapa yang kempuanan nak tengok Anu Maradona?. Kesian. 4-0 Argentina kena belasah dengan German. Perfect lah German main. Hehehe. Dan pasti ramai yang tertunggu-tunggu nak tengok Maradona berlari bogel keliling stadium kalau piala dunia berjaya di bawak pulang ke Argentina.

Yulkss....Nak muntah aku membayangkan. Kalau lah Beckham ke, Messi ke, larat lagi lah nak layan tengok. Hihiiiiii...

So, mase suku akhir aku tengok game Brazil ngan Belanda. Mase ni, aku memang sokong Belanda menang. Sama jugaklah game antara Argentina dan German. Aku suka German menang. Dah menang da pun.

So, final nanti aku teringin sangat nak tengok Belanda dan Sepanyol beraksi.



Nah, tengoklah aksi Maradona yang separuh bogel udah la yer...


Dari AKU,

http://pijaosix.blogspot.com

3 comments:

~oLick_Ecaa~ said...

dan2 je alog german la agentina la..pdhal sokong portugal..oh alog lalang eh..heheheeh

Encik MamaT said...

wow.....

~ PIJA ~ said...

en. Mamat - adakah nko gay...!!!

eca - ish, usah ko sebut portugal tu..mencik tgk c.ronaldo tu..yeyek..

p/s : along sokong sepanyol la kali nih..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..