Thursday, June 17, 2010

Bosan: Antara MMS yang aku dapat minggu ni

AKu tengah kemaruk BOSAN nih. Ingat bercinta je kemaruk. Sekali bosan pun leh jadi kemaruk dan menjengkelkan. Hari ari ni aku puasa. Kalau betol apa yang aku tanda kat kalendar tu, hari ni adalah hari last aku ganti puase. Yahoooo..syioknyer. Alhamdulillah.

Dan tengah-tengah bosan ni, aku nak selit antara mms yang aku dapat minggu ini. Tak banyak tapi ade dua gambar je pun.

Kata pengirim iaitu mummy pada baby ini - Rayyan dengan angkuhnya suap sendiri



Kata pengirim ni pulak - makanan tengahariku yang sudah lewat. Masak sendiri tu..


Dari AKU,

http://pijaosix.blogspot.com

2 comments:

GADIS INI said...

eish2 rayyan smp nk suap sendri,,bijak2...cumel je tgk ryan suap sendri...

arituh eca smp tmimpi2 kepala ryyan, agh tnjuk pic dye..eca sgt sedey tgk...tp sume da back to normal....

Miss PIJAOSIX said...

alhamdullilah sgt2...mmg eca..mase tu along pun sedih sangat tgk die..sampai deman die mase tu. nak mengalir airmate tgk die mase tu.

nak blogkan kisah die time tu pun tak sampai hati sgt2..nanti die da besar sket baru nak goblogkan setori die mase die baby tu..hehehe






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..