Monday, May 17, 2010

GHERAM..


Betapa aku geram dengan perangai manusia yang suke melawak tak kena tempat nih. Agak-agak lah kalau nak bercakap tu. Soal mati hidup seseorang pun nak dimainkan. Choi sangat.!!

Esok, lusa sapa kan tahu naseb masing-masing..!!

Dari AKU,

6 comments:

Ila Zakaria said...

ko tetap comel walo dlm keadaan geram...hahahahah

~ PIJA ~ said...

ko telah berjaya mengembang kincup kan napas aku apabila ko memuji ku...:)

wan said...

hahaha!! ampun pija.. walaupun entry ko ni menunjukkan ketidak puasan hati ko.. tp bila bukak je.. meleret aku senyum tgk gmabr ko tu :-) ... bak kata ila... tetap comel :-)

Anonymous said...

mcm tu rupe ko tgh geraam...ko kopipes muke tgh memerut yek..mcm same jek..ekekekee..jgn marah my pren..gurau jek..kang ko geram kat aku ..payah plak..hehheeeapepun...apepun..bak kate ila, mainten comey!...zai de best

Encik MamaT said...

apa yang ko buat tu?

~ PIJA ~ said...

cit..semlm mase geram ok je aku nengok pic nih,,sekali hari ni, aku nengok mmg lawak laa plak..

naseb korang pandai sedapkan hati aku...heee chomel laa sgt yer..

en.mamat..aku gheram ngan ko laa..!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..