Thursday, April 1, 2010

Jom Balik..


Macam nak menulis..
Tapi aku kehilangan kata-kata la pulak...



Tapi, aku yang pasti aku nak BALIK....!!

3 comments:

Afzan said...

sempat gak tu!! huh!

~oLick_Ecaa~ said...

mst da xde keje la nie..haha..

~ PIJA ~ said...

mmg tgh takde keje..
nak cari pasal pun tak de bahan..
hahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..