Sunday, March 14, 2010

Pukul 1 PAGI..!


Jarum jam kat dinding tu dah memekak. Sekali toleh, dah pukul 1 pagi. Ish, tak mengantuk lagi la. Mase ni aku baru lepas tidurkan Rayyan. Mak cerita, lately ni Rayyan tak mau diletak kalau die dah bangun. Mesti die merengek mintak di ambil. Nak tidor pun kene dodoikan. Alahai, manje nye laa...

Malam2 macam ni, bila aku tak boleh tidur, macam2 yang aku pikirkan. Yang positif, yang negatif dan yang sedang2 saje pun aku pikirkan. Hah, Bosan laa pulak..

Penunggu Gunung Raya
Layan tak citer nih? Haa..kalau aku dah tanye, maknenyer aku dah addict ngan drama nih. Menarik dan agak menyeramkan..!! Memang tak berani lah nak layan sorang2. Harus berteman. Aku tak sanggup andai ada insan lain yang menemaniku...Oh, tak sanggup..

My Baby - WPJ 6564
Alahai cian boipren aku sorang nih. Tayar da botak. Maknanya, aku kena spend some money to buy new tayaaaa. Takde sape2 ke nak sedekah kan duit ke, tayar free ke atau ape2 yang seangkatan dengan nya.

Cuti-cuti Malaysia
Tergiang2 pulak cakap dia.
"wak, tak nak g cuti2 ke? Lama dah kita tak gi mana2..!"
"Nak g mana?"
"Langkawi..?"
Alah, cari tempat lain lah. Malas la nak gi tempat yang dah pergi. Apa kata kita gi Pulau Tioman ke? Pulau Perhentian ke? Paris ke? Istanbul ke? Atau korang ada cadangan?

Ah sudah lah merepek merapu di pagi2 buta ni. Mari lah tidor. Besnya kalau dapat tidor ngan nyenyaknya seperti si manja di bawah ini kan..!

2 comments:

Ila Zakaria said...

alin nampak pucat sikit..

Miss PIJAOSIX said...

terlebih mkn ikan haruan tu...hahaha






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..