Friday, February 5, 2010

Senak..

Mule-mule aku nak bagitau, tajuk di atas takde mengena ngan ape yang aku nak tulis. So, ape aku nak tulis hari ni pun takde kene mengena ngan sape2. Bukan ape, manusia sekarang ni lebih suke mencari bahan yang takde kene mengene ngan diri sendiri termasuk lah aku ni ha. Mungkin sekadar menghilangkan rasa bosan? rase bebal? atau sebaliknyer? hanya KAU saja tahu.

Masa aku masuk opis tadi, takde sapa2 lagi. Amboi korang, mentang2 laa bos cuti seminggu, korang pun naik hantu eh. Aku ingat aku paling lambat tapi ada lagi yang lambat. Lantak la korang. Oh limau, sedapnye ku lihat ko bergolek-golek kat dalam kotak tu. Kejap ye korang, aku nak g amik sebarang 2 bijik 3 bijik buat rase. Aku kalau merasa mmg tak cukup sebijik..!! hehehe

sedap tau

Tadi aku ade bace posting kat satu blog ni pasal pengalaman die beranak..!! Ya Allah, seriously. aku rase sebak yang amat. Sebak sebab teringatkan mak mase nak lahirkan aku. Sebak bila pikirkan adik aku akan deliver baby tak lame lagi. Harap2 semuanya selamat.

Alang tanye gak kat aku nak kasi alin bace tak link blog tu? Aku lak kate 'tak payah la' sebab aku tahu die punye penakut mmg tahap gaban punyer..hehehe

Nak tau ape aktiviti aku hari sabtu nanti? Ahad nanti..?
  • Bos aku nak kawin esok. Aku pergi rasenyer, InsyaAllah..
  • "weh, sabtu malam ni pulang ler..aku n pirul nak wat barbeque..
So, agak2 itu la aktiviti aku untuk 2 hari nan indah ini...

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..