Tuesday, January 19, 2010

Semalam...Risikan dari KUMBANG

Mate da panas, kepale aku sakit. Semalam dah MC, tak puas2 lagi ker? jgn laa sekse aku mcm nih. Macam tak cukup daya dah nak bertabah nih. Agak-agak kalau aku merintih macam ni ada tak manusia yang kisah.

"tu la ko, byk sgt dose, tu pasal tuhan bagi ko selalu sakit..!"

Betol mulot puaka kan. Lantak laa dieorang nak kate ape pun tapi aku memang dilanda kemurungan, kepeningan dan kesakitan yg teramat skrg nih..waaaaaaaaaaa

Ahad lepas...

Aku nampak minah yg pakai baju kurung biru tu tak tentu hala. Semua benda yang die buat tak kena. Buat air oren pun die bubuhnye garam. Gile mengelabah, nasib baik la Firul perasan. Kalau tidak merase laa korang minum air oren masin..Ngeh ngeh...

p/s :Aper2 pun bunge sudah pun dirisik dek kumbang....nantikan upacarenye on 14 Febuary 2010...!

4 comments:

Ila Zakaria said...

lebih tertarik mandang perut dak alin berbanding buah yg dipegangnya...cute sgt pewutnya...shomel.....

~ PIJA ~ said...

aku plak tak sabar nak tgk ape yg ade dlm pewot die tu...

~oLick_Ecaa~ said...

due date 2ng n beranak sme erk..keh3..

ayie kate alag nebes tntu hale tuju..keh3..pape pn sume selamat..

~ PIJA ~ said...

ha ah..same tarikh..
harap2 die tak meronta2 laa nak kuar time tu..heee

nebes tak ingat..
gula n garam pun da tak kenal...huhhhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..