Monday, January 11, 2010

Langkah SELANGOR 2010

Syabas....tahniah...yahooo..Selangor mengorak langkah dengan memenangi PIALA SUMBANGSIH...heee...time ni, aku teringatkan housemate aku si Ina..teringat gak kat Ila..tak pe ye korang..tahun dpn cube lagi yer..

"org gerak lambat skit ye wak..dpt tgk 1st half pun jadi laa.." katenyer..pade aku, takde hal..heeee

"HOREY...!" same2 aku ngan rizal menjerit dlm kereta. mase tu kiteorg da kat parking lot kat TESCO..huhuhu...baru lege nak shopping kat dlm tu..nak beli lauk untuk seminggu...moh..




2 comments:

Ila Zakaria said...

takpe yang....tahniah utk selangor...aku tau...kalah2 kitaorg x de nak bakar kusi bagai...hahahahhaha...MAJULAH SUKAN UTK NEGARA....

Miss PIJAOSIX said...

kite kan serumpun ila..
jgn laa nak bakar2..
jgn laa nak letak pisau kat tengkuk aku..
sakit wo...






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..