Tuesday, December 8, 2009

Rase tak sedap badan...

Aduhai..aku PERIOD..last week seminggu batuk..suarenye tune pun da lari sket..arini aku rase sekit down..maybe rase sakit perot n kepale yg amat...tp semlm Allah nak tunjukkan kebenaran pade aku..

Ade yg kate aku leh jadi noveliss...ye ke noks..? terime kasih....ade laa citer2 dulu nak jadi..tp aku ni suke merapu..meraban..kang ape aku tulis jadi isu plak..even takde kene mengene ngan mereke pun..pade aku blog ni tempat aku nak tulis mcm2..atau bahse kerasnye..suke ati nenek atuk aku laa nak tulis ape pun kan..

Ye laaa...kalau da terase nak buek camno..tu hak dieorg.....bak kate sahabat lame.."jgn baca blog aku la kalau sensitive sangat.."..takde hal la..dan hari ni aku tulis sebab aku tau ade sahabat lame yg sentap..

Prinsip aku...selagi org tu tak petik name aku..aku mmg tak amik pusing..tulis laa ape pun..terima kasih kat MR **** yg tolong paste kan..semlm baru tau..aku cube menafikan "pandai aa ko..mcm die sebut name aku?" kunun nak sedapkan ati sendiri...dan..arini aku benar2 pasti...

Kalau ye pun aku edit.. tu tande aku gelabah ke..? bkn mcm tu sahabt....kalau ko follower yg tergar..even bace dlm keadaan teselindung tp terang...pasti ko tau care aku menulis..ari ni aku tulis..sok aku edit..aku tambah..aku tukar....tp tak sangke sahabt tu sentap..siapa yg gelabah nih..? heeee

Tp tak pe..aku edit bkn gelabah tapi ade org perasan lebih2 aku tulis mmg tuk die....tak tau laa kalau die mmg batak kelabitkan..die tau ke sape org yg aku maksudkan..? sape batak kelabit?.. sape penyebuk tu..? nape nak terase? die mcm tu ke..? die mcm tu kot..? eee..tak nak pikir..tapi yg pasti aku tak kan tulis tuk org yang takde kene mengene ngan aku...

Eh benar..entry ni mmg tuk die...bkn tuk org lain...aku phm..die amat menitikberat psl aku...sbb tu die perhati, die selidiki, die kaji tiap pe yg aku tulis..aku coret..aku buat...tq..aku appreciate...bak kate omputih...caring is sharing..sharing is caring...hehehe..

Thn ni aku tutup blog kat FS sebab da rase tercemar..kawan aku kate..buat lain laa..da ramai berckp..yes..aku berblogger kat sini..die buat hal jugak..kali ni gamaknye die tumpang bace..dulu katenye, die kate tumpang komen..ngeh ngeh..!!

Pinjam ayat die lagi..pas ni leh laa aku berblogger dengan senang hati yer...

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..