Friday, October 23, 2009

PANTAI KELANANG, BANTING




Tak tau laa nape hati sakit sangat skrg nih… Bak kate zai..zikir byk2 katenyer ‘ Ya ALLAH..” Yup..zikir untuk hari Jumaat yang indah ni..

Sok da sabtu…means aktiviti weekend pun akan bermula.. Last week mase cuti depavali yg jugak jatuh pade hari sabtu aku da plan nak g PANTAI KELANANG… Sampai je kat sini.. Aku terkesima gak.. “ mcm penah pergi laa kat sini..” Ye la..2 tahun lepas kalau tak silap..kiteorg penah sampai sini satu family..

Pendapat aku:
-takde ape yg menarik pun kat sini
-pantai kotor
-org tak ramai
-takde view yang cantek pun tuk snap gambau
-takde tempat mkn yg bes2 pun
-frust sebab takde sunset petang tu..

Kenape aku suke tgk laut… Dr dulu kalau tgk laut..aku rase damai sgt.. Hati aku tenang jer.. Lagi2 tgk sunset… Indahnye ciptaan Tuhan…


No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..