Tuesday, October 13, 2009

Kenduri..! Kenduri..!

11 October 2009

Ade dua jemputan kenduri pada aritu...

Lokasi 1 : Pandamaran , Klang

rasenye gerak dr shah alam kul 11 lebih..
semua ade..
biase laa kiteorg..g mesti satu rombongan...
mak n ayah, firul n alin, cipong n alang, adik n eca..
tp sampai umah pengantin awal jugak..
dalam kul 12 tgh ari..kire ngam2 laa..
peot pun tgh lapar..

Makcik Esah kate pengantin sampai kul 2..
mmg tak leh nak tunggu nih..
ade lagi kenduri nak kene g ni kat Putrajaya..

( ketibaan rombongan pak Li n mak Ana )

( Pengantin tak sampai lagi laa..)

( jemput2 mkn..tau lapa tak hingatkan )

( Mak pengantin ngan abg pengantin..bz..! )

( kenyang sudah )

Lokasi 2: Putrajaya

gerak2 gerak khas..
sampai sane dlm kul 2 lebih..
tgk si aisyah da tersipu2 simpul kat seblh husben..
heee...

purple tu tema..
selamat pengantin baru Aisyah..
jgn cuti lelame...
nanti abg Rais rindu..hahaha

( ketibaan ahli majlis mesyuarat tingkap )

( aisyah n husben )

( ngantuk sangat ni..sampai tertido aku )

( suke pic nih.. )

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..