Friday, October 16, 2009

Happy Depavali....!!


salam...



actually...
aku mmg tak ramai kawan dr kalangan yg beragama HINDU nih..
tp tak salah rasenye aku nak wish
kat depa sume..
HAPPY DEEPAVALI..

tibe2 teringat kat INDRA..
ex opismate..
die ni rajin wish selamat hari raye kat aku..
so, to indra..wish u all the best on that day...

pade SARAS yang aku baru kenal..
ari2 naik tren jumpe die..
lame2 jadi geng lak..
selalu bertegur sape..
berborak..
wish u hepi depavali...

zassssssssssss.....!!

so, sempene Depavali ini...
InsyaAllah aku akan berhari raye bersame kawan kat PANTAI KELANANG...!!

2 comments:

CHENTA said...

saras ??? tak penah dgr pon psl die....


kawan?? kawan tp mesre ye..jag2 statement....

Miss PIJAOSIX said...

buat per nak cite ngan ko..!!






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..