Friday, September 25, 2009

Selamat Hari Raya



Salam Aidilfitri..
Kenapa baru hari ni..?
bukan sebelum raya..?

Entah..
mungkin hari ni je, aku ade mase..
mungkin hari ni aku bosan..tak tau nak buat aper..
mungkin baru ari ni, aku ade mood nak menulis..

ape pun kemungkinan..
tak salah pun kan kalau aku baru nak wish sekarang..
nak mintak maap skrg..?
salah ke tak...?
ah..lantak laa...

aper2 pun...
first thing...aku nak mintak maap kat mak n ayah aku..
kat adik2 aku..
kat kawan2 aku..
kat sape2 yang kenal aku..

aku tahu aku tak sesempurna manusia yang diharapkan..
arini aku buat silap..esok luse mungkin buat silap lagi..
aku tau aku byk buat org sakit hati, kecik hati, aper2 je yang berkait ngan HATI..
aku mintak maap sgt...!
I'm SORRY..!!

lastly..
SELAMAT HARI RAYA...!!
jemput la dtg ke umah...

1 comment:

Anonymous said...

aku nak dtg umah ko buleh?hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..