Tuesday, September 15, 2009

Berbuka Puase - 1st Edition


Lokasi :

ANI SOP, SEC 9


Tarikh :

10 September 2009 / 20 Ramadan 1430

Ahli Majlis :

- pija-
-alang-
-linda-
-ina-
-ina n9-




da lebih 2 minggu pose..tapi tak penah plan pun nak buke pose same2 ngan budak2 umah...tu nasib baik makcik linda (ex housemate ) ajak buke pose same2..alang2 tu ajak ler budak2 3 org tu sekali..

mmg kecoh kat sane..
mcm2 peel..
yang pasti..
linda..sonok gile dapat duduk dpn..naik kete baru laa katekan..
alang..tak leh pakai..tinggalkan pesanan, leh membute..tp die laa tukang booked..
ina n9..tak byk citer tp sporting..baru je duduk kat umah tu..
ina..drifter kami pade haritu..

nasib baik alang da book..buktinyer


tp..mkn kat sane mmg bes..nasi ayam die mmg class..plan nak mkn bubur ayam die..tp takde lak menu tu aritu..lenkali laa..


next citer..buke pose kat MUARA IKAN BAKAR pulak..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..