Monday, June 29, 2009

Skinhead at Bukit Beruntung...

salam..
aritu tak sempat nak update laa..anyway, last week ( 20 June 2009 ), berangkat laa rombongan ikan sardin ke umah mak lang..naik satu kete jer tu..nasib we all slim2..duk menyempit2 je kat belakang..tp seronok laa..

actually, niza (anak maklang yg no 2) selamat melahirkan baby boy last month..mase ni baby die da 52 hari..so. satu majlis cukul jambul pun telah diadokan..

ade due baby yg akan di skinheadkan, anak abg izal (haris) ngan anak angah niza (naufal)..tak lak jambul budak tu die keratnyer..acah2 potong je aku tgk..hahahaa

fiza tgh dukung aris, kak ngah niza tgh dukung naufal

aku awal2 sampai aku da melantak dulu..lapa korang..tgk kat dapur ade nasi lemak..aku, adik n firul selamat mkn...tgh syok2 mkn tu, dgr irama merdu makcik2 tu marhaban...aduhai, meriah..kaler hijau lagi baju2 dieorg...

nampak mak siap da interprem kat tgh2 org ramai tu..sempat gak menyelinap..mak aku mmg nakal..!! hehehe..

sebenarnye baby aris ni baru je sehat..alhamdulliah..mase die lahir aritu, ususnye kat luar..siap dokter kate 50-50..tapi berkat doa, mak ngan ayah die..akhirnye die selamat dibedah...uh, lege..

dlm kul 2, kiteorg gerak balik da...sebab ayah keje pagi tu..hutan terbakar..!! anak2 sakai kat banting tu laa yg bakar..so, kate mak ayah kene stayback kat hutan mlm tu..adus, siannye laa...nak tak nak kene laa balik cepat2..

tapi sempat gak singgah jenguk opah kat umah abg icam....




No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..