Saturday, June 23, 2012

Tatkala Umur Bertambah

Rasa tak terlambat untuk mengatakan Selamat hari Lahir buat emak dan kembarnya - Makteh guwe. Dan teristimewa sekali buat aku, buat aku dan aku. 14 June 2012, dunia menyaksikan detik-detik aku menyambut kelahiran yang ke tettttt dirahsiakan atas sebab-sebab kemaluan yang melampau.

However, aku heppy sangat-sangat dengan apa yang aku dah dapat sekarang. Terlalu bersyukur hingga kadang-kadang tak lepas mulut menyatakannya. Kesakitan dulu mengajar aku betapa aku perlu berhati-hati memilih kawan, berhati-hati dalam menyatakan sayang dan sebagainya.

Tahap ini, aku sedar betapa aku bersyukur Allah berikan aku jalan ini kerana dia begitu menyayangi aku. Tidak akan sesekali membiarkan aku terus hanyut dengan dunia yang aku cipta sendiri. Buat yang menganiya aku, belum terlambat untuk kau berubah, walaupun tiada perasaan insaf yang keluar dari mulut kau.

Ermm, lantak kaulah.

Hari Khamis lalu - masa besday aku nilah - aku MC. Hehehe. Bangun pagi kepala rasa sakit tak ingat punya. So dengan rasa tak bersalah dan tak ingat hari itu harijadi aku, aku dengan selambanya amik cuti sakit. Anyway, thanks Nadia yang call untuk wish dan menyedarkan aku that day is my day. Hehe

Esoknya punya cerita, Nadia and Jason belanja makan kek. Thanks guys. Sayang korang ketat-ketat. Pada yang wish through FB, thanks sebab doakan aku.




Nota Hati : Perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah


Dari AKU,

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

happy hari jadi =)

Qaseh Dalia said...

hepy belated besday kak pija ! haipp apa tett2x tu .. hehe semoga bhgia dunia akhirat kak

ghost said...

selamat hari ulangtahun, kawan lama. :)

jangan risau, hari mengecewakan tak selamanya mengecewakan.

Miss PIJAOSIX said...

Anisa : Tq

Qaseh : Kene teteeeeetttttttt...sebab dah tua sangat nih..heee

Ghost writer : terima kasih sabahabat lama....

No name said...

Akak, lama betul cari blog akak. Sebab nak wish birthday. Happy B'lated Birthday






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..