Thursday, January 27, 2011

Mencari Kedamaian HATI

Tumpul dah otak nak menulis kat sini. Setumpul mana pun otak aku sekarang, aku kena jugak lawan. Aku berterima kasih pada kawan-kawan yang datang melawat blog nih. Ade yang aku jenguk kembali tanpa memberikan jejak. Membaca entry yang sudahnya aku tekan butang pangkah.

Aku mintak maaf. Berat mana dugaan aku. Aku kira berat lagi dugaan penulis blog ini.

Dari AKU,

6 comments:

Cempakamelati said...

Bersabarlah...saya pun kadang-kadang takde idea juga nak tulis apa. Itu perkara biasa bagi seorang blogger.

nur said...

Pija.. betul tu.. kalau kita ditimpa 'ujian' kena selalu fikir ada yg terima ujian lebih berat dari kita.. tak sanggu nk baca lebih2 blg tu..sobs..
Sudilah ke: ALL IN ONE

biskut said...

seorang kawan tidak akan meninggalkan kawannya hanya kerna alasan masalah yang sangat rumit...faham kalau ia lebih berat untuk di tanggung oleh diri sendiri dari mereka yang mendengarnya...

semoga semua mampu diatasi dengan keras hati.

Encik MamaT said...

apa lagi yang harus aku katakan melainkan hanya Sabar dan Redha... :) kuatkan diri :)

~ PIJA ~ said...

to all fren...

tq vey2 much...sayang korang...!!!

NuSaNa NoSa 91 said...

betol tu kak.. bila kita rasa lemah dan xberdaya dgn ujian yg kita hadapi, pndg lah sekeliling.. sbb akan ada org yg menanggung ujian yg lg berat drp kita.. dgn itu, kita akan lebih insaf.. semoga akak terus cekal~ ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..