Sunday, April 11, 2010

On 10 April 2010


Salam dan selamat sejahtera...

Saje nak mulakan bicara dengan sesuatu yang berkhemah. Lebih afdal orang kata, sapa yang nak menyebok pun akan pikir 10 kali. Tak gitu?

Kenape aku bercerita pasal tarikh nih..?
Jawapannya senang jer. Aku sedang bosan menunggu masa untuk hari ini. Rasa malas sangat nak buat apa-apa untuk hari nih. Nasib baik masa aku sampai tadi bilik bos aku gelap gelite.. Arghh..hari isnin yang bisa memblueskan aku. PARSAH..!! So, jawabnya aku akan mula menekan2 keyboard aku ni dengan cerita yang aku rasa nak cerita.

Cerita pertama..
Alahai Rayyan. Nyenyaknye die tidor. Hari ni genap die berumur 2 bulan. Kejap je kan. Muke tenang je die tido, jap lagi nak kene cucuk montot lah.

"Bleh masuk sekali ke?"
Pura-pura tanya la pulak. Padahal aku, alang, angah dan firul dah meluru masuk bilik doktor tu dah.

"Bleh!" jawab nurse tu sambil senyum..!!

Mase budak kecik ni kene enject, die dah merengek nak menyusu. Sekali kene cucuk, die punye menjerit sebab terkejut kot. Tapi, sekejap je. Pastu, dia diam dah. Good boy..!!



Cerita kedua..

Lepas aktiviti menyaksikan Rayyan dicabuli buat kali kedua, kami terus merempit ke The Garden ngan Midvalley. Dalam kereta kemain baik nyer la dia. Kereta berhenti die merengek. Kete berjalan die senyum. Agak bahaya kalau jem ni kang..!!





Cerita ketiga..
Sebenarnye malam ni aku saja-saja nak sokong KEDAH..! Mintak maap ye ILA. hahahha..Tapi sekali Negeri Sembilan menang la pulak. Tahniah lah kuucapkan. Buat pasukan Selangor, korang benar2 mengecewakan aku.


p/s: aku kalah bet gak nih..aduhhhh

2 comments:

Ila Zakaria said...

len kali yang...jgn pandang pada rupa..kelaut yang golly encem ko tu menyepak...hehehehehe..len kali soh dia bedung kaki dulu ek...apa2 pon...aku tetap x dpt nengok kemenangan negori kali ni.... tapi kalo next time negori vs selangor...aku x kisah dok sebelah ko yang lam stadium..i rela you...hahahhaha

~ PIJA ~ said...

tapi seksi gak yang gaye ke laut die tu..i like it..hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..