Tuesday, April 20, 2010

BA ke BN?


Salam..

Ikutkan kan mental aku nih, aku tak gemar bercerita pasal POLITIK.. Sebab politik sekarang tak macam politik dulu. Yang marah dengan UMNO masuk PKR, yang marah dengan PKR masuk UMNO. Ape kebendanye nih. Alih2 rakyat yang jadi mangsa. Gile! Sungguh menyesakkan otak.

Menariknye kali nih, pilihanraya kecil yang sedang hangat dikecohkan sekarang ni dan umpama goreng pisang panas ni berlaku kat tempat kelahiran aku. Daerah kelahiran aku. HULU SELANGOR.

Semalam, ade teman lama yang menghantar sms " ko balik ke mengundi nanti? "
Ikutkan jawapan yang ikhlas dari aku, mmg aku malas nak jejakkan kaki kat ulu yam tu. Gile belagak..hahaha..

Tapi pikirkan tangungjawab, hati dah berbelah bagi.
Sape aku nak pangkah nanti nih. Huh..

(kredit to Rozairie. Gambar2 tu aku cilok dari FB die.)

Bile berkempem. Semuanya terbongkar. Ape la..!! Aku kutuk ko, ko kutuk aku..
Ah..BUSUK!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..