Wednesday, December 9, 2009

Ngeri..Part 2



(sekadar gambar hiasan...!!)

Yuhuuuuu...ramai yg menanti...ramai yg meneke..ramai jugak yg bertanyer..heeeee...naseb takde sape yg sentap..lebih pade keterujaan je nampaknyer..bkn tak nak mengarang semlm..tp penat..ade keje nak kene buat..keje aper? Ader laa..

Balik pade cerita aku semlm...manusia sewel nih..( bkn ditujukan pade sape2 yg aku kenal ye..harap maklum..)...perlu dijelaskan...

Beliau adalah seorang lelaki...takde laa hodoh..ghupe leh tahan gak laa tuk mereka yg gemarkan jejake bertubuh kurus..rambut tak nampak..sebab die pakai helmet..naik motor je pun...huh...!! tp jantan ni berjaye buat aku takut..

So, citer ni bermule...

Ari Senin.....pagi tu sedang kedek2 jln g opis..seblum tu aku citer aa sket..dr stn segambut tu, aku kene jln kaki dlm 10 minit tuk ke opis...lalu kubur melayu dulu..pastu kuil paria n baru kawasan perumahan...

" kak..nak tumpang..? .." pelik sungguh mamat nih...aku geleng jek..die blah..sampai simpang die patah balik...

" kak..nak kenal bleh..kawan2...?.." alamak..sheramm...aku tak sure, aku geleng ke ape..tapi yg pasti aku tak buat aksi mengepak tuk halau die..


tp..alhamdulillah..mamat ni paham bahse n die blah....

Ari Selase...sampai stn segambut tu da lambat jugak..dlm kul 9 lebih..yg turun pun tak ramai..mat2 indon je pun..tup2 kat bawah jambatan..kuar satu motor..aduhai...mamat ni lagi...soklan yg same die tanyer..

"kak..nak tumpang..?"

gile tol jantan nih..aku buat dek..toleh belakang..ramai org..so, aku buat dek..pastu aku perasan ade awek belakang aku..aku da naik tangge..malas ikut jln situ..kire aku ikut jln jauh laaa...eeeeeeeeeeeee..


Dr atas flyober ni..aku nampak mamat ni tahan awek tu..tah ape die ayat..tak pun soklan same die tanye aku..aku nampak awek tu naik..fuh..aku rase aku selamat da..gile awek tu..leh naik..ngeh ngeh..

So, aku pun mule jln...tapiiiii....dlm 5 minit pas tu..aku dgr bunyik moto lagi..mamat ni lagi..mane awek tu..? eeee.....!!!!

"kak..keje mane..?" gigih mamat nih....eeeeee...aku da mule rase gelabah...takut..rase ingin dicabuli..hahahah..giler pale otak aku pikir..

"kak..nak kenal tak leh ker..?.." sah ko ni SEWEL..!! die da mule nak blok aku..aku da capai henpon...lame2 die blah...tup2, da blah dtg balik....makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....!!

Naseb ade org kat ujung sane tu ha..sampai opis..seram sejuk aku..tp alhamdulillah selamat..masih gagah melayan cerite2..kebenaran yg baru nampak...tq kawan2 yg coolkan aku...

Pade aku..ade tak kene ngan lelaki nih...BIOPOLAR ke..SEWEL ke..hanye die yg tau nape die pangai cam tu..so ari ni aku bawak kete g keje..kang die main cak2 lak ngan aku lagi..seram..sekian saje tuk ari nih...

nota kaki : jgn jadi SEWEL...


No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..